fbpx

BEFORE YOU. AFTER YOU.

Onwijs belangrijk om helder te hebben hoe het leven van jouw klanten er voor het werken met jou eruit ziet en erna.

Je kunt dit bepalen per aanbod, per dienst (je gaat in de volgende categorie kaarten met je aanbod aan de slag).

Maar je kunt het ook bedenken voor “algemeen”.

Word serieus obsessed met jouw doelgroep.

Dat zorgt er namelijk voor dat je precies weet wat je moet zeggen, doen en maken om ze te raken.

Om ze snel het gevoel te geven dat jij dé persoon bent die ze mag helpen.

SCHRIJF DE VOLGENDE DINGEN OP:

  • Waar staat ze nu in haar leven?
  • Hoe voelen ze zich?
  • Wat zijn haar struggles?
  • Waar zoekt ze naar?
  • Waar droomt ze van?
  • Hoe beschrijft zij haar leven? 
  • Wat is haar doel?
  • Wat is haar wens?
  • Welke behoeftes heeft ze?
  • Wat kan jij voor haar betekenen?